Tiistaikerhon kuntosuunnistusta vuodesta 1948

RATAMESTARI: teknistä tukea antavat Jussi Jokinen, Juhani Rauhalammi ja Tomi Rautiainen.

Tiistaikerhon käteinen tilitetään seuran tilille, ohje tietokoneen mukana

Ratojen piirrosta vastaavat henkilöt

22   VäliajatTulokset

VäliajatTulokset
24   VäliajatTulokset

Karttamyynti ja metsäänlähtö klo 16.30-18.30.

Karttamaksu on 7€/kerta yli 18-vuotialta ja alle 18 vuotiailta 2€/kerta. Alle 18 vuotiaat seuran jäsenet saavat kartan ilmaiseksi. Emitkortin vuokra 1€/kerta (alle 18 vuotiaalta maksu on vapaaehtoinen).

Koko kesän kattavaa kausikorttia myydään vuodelle 2024 hintaan 60€/jäsen, 70€/ei jäsen (sisältää Kuoreveden Kärjen järjestämät Tiistaikerhorastit).

Kadonneesta tai palauttamatta jääneestä Emit-kortista seuraa perii 65€.

Täydennä vakuutusturvaasi Kuntosuunnistajan vakuutuksella. Vakuutuksen hinta on 15 € ja se on voimassa ostohetkestä hankintavuoden loppuun.

Tarkempaa tietoa vakuutuksesta tästä ja vakuutusta ostamaan tästä

Huom: Tilauksen yhteydessä "Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset" -kenttään tunnus 237 ja tuet Eräpirkkojen kuntorastitoimintaa.

Tiistaikerhon EResults tiedoston lähetys

Liitä EResultsin luoma .dat tiedosto tähän ja lähetä.

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Mikä on Tiistaikerho? Vuonna 1948 huhtikuun 23.päivänä kokoontuivat Kaarlo Viitanen, Aarno Saarinen ja Börje Kelin Mäntän Valosta sekä Lauri Mattila, Olavi Tanttu ja Akseli Salminen Mäntän Urheilijoista pohtimaan suunnistuksen leviämismahdollisuuksista Mäntän seudulla. Perustettiin TIISTAIKERHO. Nimi juontaa harjoitusten ajankohdasta, joka sovittiin tiistai-illaksi. Seurat järjestivät vuorotellen kisoja ja mukaan saivat tulla kaikki suunnistuksen ystävät ja kuntoilijat. Nykyisin tiistaikerhon toiminnasta vastaavat Eräpirkat ja Kuoreveden Kärki sovitun ohjelman mukaisesti. Tekstin laatinut Heikki Nikander ja se julkaistiin Tiistakerho 50v-juhlasuunnistuksen yhteydessä Vilppulan urheilutalolla 18.8.1998.

What is The Tuesday Club? In 1948 23rd April six gentlemen Kaarlo Viitanen, Aarno Saarinen and Börje Kelin the members of the sport club Mäntän Valo and Lauri Mattila, Olavi Tanttu and Akseli Salminen the members of sport club Mäntän Urheilijat had a discussion, how to start the orienteering hobby in the Mänttä surroundings. The Tuesday Club started. Since 1948 every Tuesday the orienteering minded volunteers have planned routes and organised the free time orienteering happening openly for everybody who enjoy walking or running in the nature with the map and compass. The Tuesday Club is still running well. Now I have a question. Is there somewhere older this kind of open voluntarily organized free time orienteering happening continuing regularly?

Linkki kännykkäsuunnistuksen maailmanlaajuisiin tilastoihin.