Keskustelupalsta

Tiistaikerhon tiedottaminen ja KMV-lehti

Juhani Kaivonen

5.11.2014 klo 10:58
    Tiistaikerhon tiedottamisessa on paras netti,josta esim lomalaiset saavat tietoa.
    Maksullinen lehti-ilmoitus kuten viime keväänä on hyvä tapa,varsinkin niitä varten,joilla ei ole nettiä! Mielestäni lehteä voi "kiristää" vedoten maksulliseen ilmoitukseen.Päätoimittaja Mäki on palannut vuorotteluvapaaltaan ja hänen velvollisuutensa on toimia niin,että lehdestä käy ilmi,että seutukunnalla harrastetaan muutakin kuin jääkiekkoa ,jalkapalloa ja lentopalloa.

11.11.2014 klo 14:00
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Lehti varmasta julkaisisi Tiistaikerhon tuloksia, mutta samoja nimilistoja he eivät näe mielenkiintoisina lukijoille. Joskus sain hyviä ohjeita ja kannustustakin toimitussihteeriltä, jos löysin Tiistaikerhosta jotain mielenkiintoisempaakin. Joskus kuitenkin minuunkin iski tyhjän paperin kramppi ja uutta sanottavaa ei löytynyt. Mielestäni mikään ei ole tylsempää kuin esimerkiksi. " kauniin sään vallitessa pihkaniskat kokoontuivat..." (Tampereen iltarastit ja Moro). Sitten vielä lehdistön kanssa on hyvä pysyä hyvissä väleissä, niin yhteistyökin toimii. Pahinta olisi. että vapaa lehdistö alkaisi etsiä vikoja suunnistamisesta esimerkiksi luonnon häiritsemisen kautta. Venlojen viestin naisten rivot puheet suorassa TV-lähetyksessä olisi yksi hankala jutun aihe. (YouTube)

27.4.2015 klo 06:39
    Juhani pidetään edelleenkin meteliä Eräpirkkojen iltarastien oikeasta nimestä. Sehän on ollut jo 67 vuotta TIISTAIKERHO. Taas oli lehdessä maksullisella ilmoituksella kumma nimitys.

Martti Mäki

28.4.2015 klo 14:47
    Mielestäni kannattaa käyttää muotoa Tiistaikerhon iltarastit, koska pelkkä Tiistaikerho ei kerro, että kyseessä on kaikille harrastajille avoin tapahtuma.

Pari kertaa siitä sain puheenjohtajana ollessani palautetta.

10.5.2015 klo 09:34
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Olen vakavasti sitä mieltä, että lehti-ilmoittelu on nykyisin aika tehotonta ainakin, jos halutaan kuntosuunnistusta lisätä seuran toiminnassa.
    Viime torstaina JRV:llä oli iltarasteilla yli 400 suoritusta noin 350 suunnistajan tekemänä. Iltarastit siellä ovat koko perheen tapahtuma ollut jo kummeniä vuosia ja se näkyy seuran menestyksessä.

18.6.2015 klo 10:08
    Tiistaikerho on toiminut nimellään 67 vuotta. Siis brandya on luotu kauemmin kuin Cocakolaa Suomessa. Joten kai meillä on siihen jo oikeus, vaikka yksi Tiistaikerho on jossain Helsingissä. Ei suunnista.
    Pihkaniskat ja Tiistairastit ovat muiden seurojen käyttämiä ja niihin ei meillä ole oikeutta.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tiistaikerhon tiedottaminen ja KMV-lehti