Hirvijahtiin tarvitaan ajohenkilöitä

2.10.2024

Moi,

Seuralle on tarjottu ajomieshommia perinteisiin Serlan hirvijahteihin lauantait 26.10. ja 9.11. n. klo 7.30 - 17. Korvaus päivästä seuralle on hyvä, nyt tarvittaisiin innokkaita reippailijoita mukaan talkoilemaan! Tavoite olisi, että saataisiin 12-15 ajomiestä kummallekkin päivälle. Homma sopii kaikille, jotka pystyvät metsässä kävelemään max 1,5km ajoja n 4-5kpl päivässä.

Serla tarjoaa osallistujille kenttälounaan puolen päivän aikaan, muitakin evästaukoja matkalle varmasti osuu, joten termariin lämmintä ja evästä reppuun. Muuten varustukseksi riittää kelin mukainen ulkoiluvarustus, toki hyvä on vähän kuivaa vaihtovaatetta olla myös mukana + plus kompassi on hyvä olla. Tarkemmin ohjeistusta Hannu Helmiseltä tai Eräpirkkojen Whatsapp-ryhmässä.

Ilmoittautumiset yms Hannu Helminen, puh 0505661001