Jäsenmaksu ja edut

Jäsenmaksu

Jäsenmaksut : Aikuiset 20 €, Nuoret/lapset (alle 18v)15 €, perhejäsenmaksu 40 €(2 aikuista+lapset 18v tai nuoremmat), kannatusjäsenmaksu 30 e.

Uudet jäsenet, aloita täyttämällä jäsenhakemus

Saaja: Mäntän Seudun Eräpirkat ry
Tilinumero: FI72 1157 3000 1077 90
Viestikenttään oma nimi sekä jäsenmaksu

Kilpailumaksut

Seura maksaa vuonna 2024 aikuisille 3 kilpailua/kilpailukausi, sekä viestit, SM- ja AM-kilpailut. 18-vuotiaille ja nuoremmille maksetaan kaikki kilpailut.
Kilpailuihin ilmoittautuminen tapahtuu IRMA järjestelmän kautta. Jokainen kilpailija hoitaa ilmoittautumisen ja kilpailujen maksamisen itse.

Jokainen kilpaileva seuran jäsen huolehtii itse kauden lopussa 3:n ensimmäisen kilpailunsa osanottomaksujen laskuttamisen seuralta. Rastiviikkojen osallistumismaksut hyvitetään halvimman ilmoittautumisportaan maksujen mukaisesti.
Viestien kilpailumaksut hoitaa seura.

Seura-asut ja muut varusteet

Seuran varastosta löytyy seura-asuja. Suunnistuspukuja tilattiin kesällä 2017 ja 2021, joten uutta mallia olevia asuja on saatavilla jälleen. Varastosta löytyy lisäksi ainakin tuulipukuja, t-paitoja ja lippiksiä.
Asuja voit tiedustella puheenjohtajalta.
Varastolle voi myös halutessaan toimittaa kierrätettäväksi vanhoja tai pieneksi jääneitä asuja ja kenkiä. Varasto sijaitsee vanhassa Siltalassa

Tiistaikerhon kausikortti 2024

Eräpirkkojen jäsenille kausikortti 60 €, seuran ulkopuolisille 70 €.